Πως και γιατί προβλήθηκε το τμήμα marketing του ΠΑΟΚ στην TV100;

Ο Χρυσοχόου μπορεί να ασκεί γοητεία στο κοινό αλλά…

Η αγορά τηλεοπτικού χρόνου και η παρουσίαση ιδεών και προιόντων με τη μορφή συνεντεύξεων είναι κάτι πολύ διαδεδομένο στην ελληνική τηλεόραση διότι επιφέρει έσοδα σε κάθε τηλεοπτικό σταθμό. Η εκάστοτε προβολή και με βάση τις διατάξεις του ραδιοτηλεοπτικού συμβουλίου σηματοδοτείται μέσα σε ειδικό πλαίσιο σήμανσης και συνήθως γίνεται με έμμεσο τρόπο ενώ ο καλεσμένος έχει άμεση σχέση με την οργάνωση παρουσίασης των προϊόντων που προωθεί. Η προβολή εξελίσσεται μεταξύ γενικότερων πληροφοριών δια μέσου των οποίων παρουσιάζονται στοχευμένα τα σημεία που επιζητεί ο ενδιαφερόμενος ενώ σε κάθε κάθε άλλη περίπτωση και όταν δεν τηρούνται οι παραπάνω προυποθέσεις πρόκειται για “μαύρη” διαφήμιση η οποία και τμωρείται με αυστηρά πρόστιμα.  Κάποια απο τα χαρατηριστικά που αναφέραμε προσομοίαζαν στην παρουσίαση αθλητικής εκπομπής, που αφορούσε την προβολή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ από τον επικεφαλής του τμήματος marketing της ΠΑΕ Βαγγέλη Χρυσοχόου. Από τη συνέντευξη, την οποία παρακολουθήσαμε, ευχάριστα λόγω της άψογης εκφοράς λόγου του κυρίου Χυρσοχόου, μάθαμε χρηστικές πληροφορίες που αφορούσαν στην παρουσίαση και στη λειτουργία του τμήματος marketing του ΠΑΟΚ και κυρίως στην λειτουργία των e-shop. Κατανοήσαμε πως λειτουργούν οι μπουτίκ του ΠΑΟΚ σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον πληροφορηθήκαμε πως μπορεί κάποιος να αγοράζει προϊόντα. Επίσης μας είπε, που θα ανοίξουν νέες μπουτίκ και γενικότερα μίλησε για την αγάπη του κοινού  στα προϊόντα της ομάδας του ΠΑΟΚ. Αν και θα προτιμούσαμε να δούμε μια συνέντευξη του Ιβάν Σαββίδη ή των ποδοσφαιριστών εν αντιθέσει με αυτό,  ακόμη και η παρουσίαση της λειτουργίας του τμήματος marketing του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα σημαντική ως προβολή της συγκεκριμένης ΠΑΕ. Σε κάθε περίπτωση αξίζουν συγχαρητήρια στη διοίκηση της TV100 γιατί κατάφερε κάτι που δεν είδαμε έως τώρα απο το αθλητικό τμήμα της ΕΡΤ και της  ΕΤ-3. Η κρατική ΕΡΤ στα ιστορικά χρονικά της ποτέ δεν “μπόρεσε” να βγάλει έστω και έναν διευθυντή marketing κάποιας ΠΑΕ., χωρίς όμως αυτό να δηλώνει κάποια αδυναμία των αθλητικών συντακτών, πέρα απο μια ενσυνείδητη απόφαση τους. Το “μπράβο” βέβαια στην προκειμένη περίπτωση χρεώνεται εξ ολοκλήρου στο δήμαρχο Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβα, που αν και παοκτσής πιστεύουμε να μη “χαρίσθηκε” στην ομάδα του και η προβολή της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να έγινε κατόπιν συμφωνίας, η οποία προφανώς και διέπεται και απο κάποιο υπογεγραμμένο συμφωνητικό μεταξύ των δυο πλευρών.  Αν όμως έγιναν όλα “στον αέρα”, τότε μπαίνει επι τάπητος  ένα πολύ σοβαρό ζήτημα που εμπεριέχει χαρακτηριστικά  έντονης διάκρισης  μεταξύ των ομάδων και εν προκειμένω ο δήμαρχος να είναι δίκαιος έναντι και των άλλων ομάδων αλλά και των οπαδών τους, όπως οφείλει, θα πρέπει να λειτουργήσει ανάλογα. Διότι, η παρουσίαση Χρυσοχόου ως δεδικασμένο πλέον δίνει τη βεβαιότητα στο κοινό ότι θα δεί και τους επικεφαλείς των τμημάτων marketing του Άρη, του Ηρακλή, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ. Και ο λόγος της αγωνίας αυτής, έχει να κάνει, όχι μόνο με μια δίκαιη συμπεριφορά  αλλά κυρίως με τις εσωτερικές επιθυμίες όσων θεσαλονικέων θέλουν να βάλουν λίγο χρώμα στη ζωή τους μέσα απο την λειτουργία των κόκκινων, κίντρινων και πράσινων ιδιωτικών μπουτίκ. Και πάλι εύγε για την ανάπτυξη τέτοιων πρωτοβουλιών. Συγχαρητήρια που αν και καθυστερημένα, πιάσατε ως κρατική δημοτική τηλεόραση, το νόημα της επιχειρηματικότητας αλλά τώρα περιμένουμε να δούμε και άλλα πρόσωπα του αθλητικού marketing!

                             Γκολ.

 

 

Βασικές αρχές του site

Μπορείτε να στέλνετε τα σχόλια σας και τις παρατηρήσεις στο skglive.gr

Δημοσιεύονται εφόσον τηρούν τους βασικούς κανόνες δεοντολογίας.

Προστατεύουμε τις πηγές μας.

Exit mobile version