Μπακογιάννης – Διόδια στην Αθήνα και νέα μέτρα – Ολόκληρη η πρόταση

Το σχέδιο περιλαμβάνει διόδια στις εισόδους της πόλης, επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης στις γειτονιές και πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου.

ÁõîçìÝíç êßíçóç óôï êÝíôñï ôçò ÁèÞíáò, ôï ðñùÀ ôçò ÄåõôÝñáò 15 Éïõíßïõ 2020. (EUROKINISSI/ÃÉÁÍÍÇÓ ÐÁÍÁÃÏÐÏÕËÏÓ)

Μεγάλες αλλαγές στο κέντρο της Αθήνας φέρνει το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης που θέτει προς έγκριση ο Δήμος Αθηναίων.

Το σχέδιο περιλαμβάνει διόδια στις εισόδους της πόλης, επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης στις γειτονιές και πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου.

Αυτό είναι το σχέδιο Μπακογιάννη

Ειδικά για τα Διόδια – που συγκεντρώνουν αρνητικές γνώμες – σημειώνεται:

Απόδοση μέρους του κόστους στους ιδιοκτήτες ΙΧ για την ανάπτυξη και λειτουργία της δημόσιας συγκοινωνίας

Το μέτρο περιλαμβάνει δράσεις με σκοπό την εύρεση πόρων για την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης με δημόσια συγκοινωνία μέσα από την τιμολόγηση της χρήσης του ΙΧ, δηλαδή της εφαρμογής ο ρυπαίνων πληρώνει:

Α) Επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, δηλαδή τιμολόγηση της στάθμευσης σε περιοχές που αντιμετωπίζουν πίεση στάθμευσης και είναι επιθυμητό να μειωθεί ο μέσος χρόνος στάθμευσης των οχημάτων.

Β) Επιβολή τέλους στάθμευσης σε μεγάλες επιχειρήσεις χωρίς συμφωνία με τον ΟΑΣΑ για μαζική αγορά καρτών απεριορίστων διαδρομών και χωρίς σύστημα συλλογικής μετακίνησης των εργαζομένων, δηλαδή επιβολή ενός «περιβαλλοντικού τέλους» σε Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Δήμου Αθηναίων «Σχέδιο Δράσης» ΣΒΑΚ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ 18 επιχειρήσεις που προσελκύουν ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων και δε δίνουν κίνητρα ώστε αυτοί να μην προσέρχονται στην εργασία τους με το ΙΧ.

Γ) Ανάπτυξη αστικών διοδίων, δηλαδή τιμολόγηση της εισόδου με το ΙΧ στο κυκλοφοριακά φορτισμένο κέντρο της πόλης

Exit mobile version